Електросамокати – загроза безпеці руху?

9
Лис
2021

Дрібний електротранспорт надзвичайно сильно заполонив вулиці міст як країн Європи і світу, так і України. Однак, швидкість збільшення його кількості стає загрозливою. Саме тому багато європейських мість розпочали боротьбу за зменшення його кількості.

У Стокгольмі прийнято рішення про значне зниження кількості електросамокатів на вулицях столиці Швеції. Зокрема, з початку наступного року, кількість електросамокатів, які здаються в оренду в місті не повинна перевищувати 12 тис., тоді як сьогодні максимальна їх кількість – 23000.

Крім цього, з восьми до трьох зменшується кількість компаній операторів по здачі в оренду електросамокатів.

Цього року в липні влада міста Осло (Норвегія) скоротила дозволену кількість електросамокатів для здачі в оренду з 20 тис. одиниць до 8000. Також у скандинавській столиці заборонили використовувати електросамокати вночі.

Також жорсткі обмеження до електросамокатів застосовуються й в Данії. Німеччина і Франція заборонили рух електросамокатам по тротуару.

Основною причиною, що змушує владу міст жорстко регулювати використання електросамокатів є безпека дорожнього руху в цілому і безпека пішоходів зокрема.

В Україні поки що використання та статус електросамоката та іншого дрібного електротранспорту не врегульовано жодним чином.

У Верховній Раді проголосовано в першому читанні законопроект, який повинен змінити ситуацію. Однак даний законопроект до другого читання передавати не спішать ось уже як другий рік.

Повідомлялося, що в Мінінфраструктури розробляється тимчасовий порядок, який регулюватиме дану сферу. На жаль тексту ініціативи для загального доступу не надано. Однак, з тих пліток, які до нас доходили, суперечливою є ініціатива дозволити рух електросамокатів по тротуарах, тоді як законопроект дозволяє рух виключно велосипедною доріжкою.

Раніше АвтоЮрист розповідав про судові рішення, якими вирішувалося чи є електросамокат транспортним засобом.

А що думаєте ви про користування електросамокатами: які повинні бути правила, чи потрібно регулювати їх кількість? Пишіть нам у соц.мережах.

Справи про повернення водійських прав
Кримінальні справи ДТП (ст. 286 КК)

Юридична консультація адвоката по ДТП, ✔ виїзд адвоката на місце ДТП, ✔ розслідування ДТП, ✔ підготовка документів в поліцію, в суд, позовна заява, апеляційна скарга, касаційна скарга ✔ захист у кримінальному провадженні по ст. 286 КК (ДТП з потерпілими), ✔ участь у слідчих діях (огляд місця ДТП, допит, обшук, обрання запобіжного заходу, слідчий експеримент, експертиза по ДТП тощо), ✔ справи про повернення водійських прав, ✔ справи про стягнення матеріальної і моральної шкоди та ін.

Адвокат по кримінальних справах Богдан Глядик

Телефонуйте: 067 157-24-14 (після 20.00 – Viber, WhatsApp, Telegram), 093 602-83-47

Слідкуйте за нашими публікаціями, підписуйтеся на нас у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter і канал YouTube, а також на наш Telegram-канал

Використання матеріалів з сайту GLYADYK.COM.UA для використання в публікаціях дозволяється лише за наявності прямого активного посилання на джерело